REGISTRACE - výhody a způsob získání


Registrace
Abychom zvýhodnili legální uživatele produktů a služeb naší firmy, zavádíme přehlednější registraci uživatelů pro poskytování technické podpory.

Jaké má registrace výhody:

  • možnost přímé komunikace e-mailem nebo telefonicky s naší technickou podporou
  • plný přístup do databáze prvků na internetu

Jak se zaregistrovat:

  • Uživatelé získají přístupový kód k databázovým prvkům po zakoupení některého produktu programu TurboCAD nebo DAEX naší nabídky softwarových produktů a zakoupením některé z variant technické podpory (viz níže) nebo školení.
  • Registrační kód bude zaslán e-mailem po vyplnění Vašich údajů zde a po naší kontrole splněných požadavků pro získání kódů registrace.

Nabídka technické podpory :

Pokud máte zájem o objednání technické podpory, můžete si vybrat z následující nabídky:

Technická podpora - BRONZ - logo

Technická podpora - BRONZ (Cena: 4990.00 Kč bez DPH)


Uvedená technická podpora je na 1 měsíc (počítáno dnem uhrazení zakoupeného produktu objem /v 1 měsíci lze využít max. počet hodin 5/).

Placená technická podpora k produktům firmy Špinar - software je myšlena jako pomoc našim uživatelům:
  • v nejasnostech ve standardních postupech
  • v doporučení použití nástrojů v daném programu na požadované individuální téma
  • přístup k rozšířené knihovní databázi

Poznámka:
  • Technická podpora ohledně pomoci při instalaci je zdarma.
  • Zajištění instalace naší stranou je zpoplatněné cenou 1000 Kč/PC/program.
  • Komunikaci preferujeme popsaným problémem v emailové komunikaci s přiloženými podklady nebo výkresy, pokud je to vhodné pro upřesnění a analýzu daného problému. Dále je možné využívat telefonické komunikace a přes internet. Snahou je odpovědět obratem (nejpozději do 24 hodin - myšleno pracovních hodin).
  • Technickou podporou se nerozumí školení po telefonu.

Technická podpora - STŘÍBRO - logo

Technická podpora - STŘÍBRO (Cena: 9990.00 Kč bez DPH)


Uvedená technická podpora je na 3 měsíce (počítáno dnem uhrazení zakoupeného produktu objem /v 3 měsících lze využít max. počet hodin 15/).

Placená technická podpora k produktům firmy Špinar - software je myšlena jako pomoc našim uživatelům:
  • v nejasnostech ve standardních postupech
  • v doporučení použití nástrojů v daném programu na požadované individuální téma
  • přístup k rozšířené knihovní databázi

Poznámka:
  • Technická podpora ohledně pomoci při instalaci je zdarma.
  • Zajištění instalace naší stranou je zpoplatněné cenou 1000 Kč/PC/program.
  • Komunikaci preferujeme popsaným problémem v emailové komunikaci s přiloženými podklady nebo výkresy, pokud je to vhodné pro upřesnění a analýzu daného problému. Dále je možné využívat telefonické komunikace a přes internet. Snahou je odpovědět obratem (nejpozději do 24 hodin - myšleno pracovních hodin).
  • Technickou podporou se nerozumí školení po telefonu.

Technická podpora - ZLATO - logo

Technická podpora - ZLATO (Cena: 19990.00 Kč bez DPH)


Uvedená technická podpora je na 6 měsíců (počítáno dnem uhrazení zakoupeného produktu objem /v 6 měsících lze využít max. počet hodin 30/).

Placená technická podpora k produktům firmy Špinar - software je myšlena jako pomoc našim uživatelům:
  • v nejasnostech ve standardních postupech
  • v doporučení použití nástrojů v daném programu na požadované individuální téma
  • přístup k rozšířené knihovní databázi

Poznámka:
  • Technická podpora ohledně pomoci při instalaci je zdarma.
  • Zajištění instalace naší stranou je zpoplatněné cenou 1000 Kč/PC/program.
  • Komunikaci preferujeme popsaným problémem v emailové komunikaci s přiloženými podklady nebo výkresy, pokud je to vhodné pro upřesnění a analýzu daného problému. Dále je možné využívat telefonické komunikace a přes internet. Snahou je odpovědět obratem (nejpozději do 24 hodin - myšleno pracovních hodin).
  • Technickou podporou se nerozumí školení po telefonu.

Technická podpora – součástí školení - logo

Technická podpora – součástí školení (Cena: 0 Kč bez DPH)


Uvedená technická podpora je na 1 měsíc (počítáno dnem zrealizovaného školení /v 1 měsíci lze využít max. počet hodin 5/).

Placená technická podpora k produktům firmy Špinar - software je myšlena jako pomoc našim uživatelům:
  • v nejasnostech ve standardních postupech
  • v doporučení použití nástrojů v daném programu na požadované individuální téma
  • přístup k rozšířené knihovní databázi

Poznámka:
  • Technická podpora ohledně pomoci při instalaci je zdarma.
  • Zajištění instalace naší stranou je zpoplatněné cenou 1000 Kč/PC/program.
  • Komunikaci preferujeme popsaným problémem v emailové komunikaci s přiloženými podklady nebo výkresy, pokud je to vhodné pro upřesnění a analýzu daného problému. Dále je možné využívat telefonické komunikace a přes internet. Snahou je odpovědět obratem (nejpozději do 24 hodin - myšleno pracovních hodin).
  • Technickou podporou se nerozumí školení po telefonu.

 - logo

Technická podpora - INDIVIDUAL


Sjednává se při dodávkách programů a školení dohodou podle typu zakázky. Zpravidla bývá technická podpora součástí školení 1 měsíc nebo měsíční platby, která obsahuje i upgrade programu DAEX (cena se pohybuje kolem 5.000 – 10.000 Kč/měsíc).