Fórum + Video

Kde hledat

Klíčová slova

Vyhledat text
   



 
 stránka: 1 z 306  >|  >>| 

Ivo, Plzeň, 05.06.2016 17:19 otázka
Zdravím, snažím nastavit nový materiál v editoru materiálů ale nějak to nejde. Jinak to vypadá na vzorové kostce a jinak potom na desce. Existuje nějaký obecný postup jak to nastavit,případně jaká velikost obrázku musí mít a jakou kvalitu (DPI) Přikládám soubor a texturu následně.
Příloha: 3266_pokus.tcw
* Reagovat
Admin, Brno, 10.06.2016 13:27
Omylem jsem odmazal poslední reakce. Prosím Vás o opětovné navěšení. Děkuji.
odpověď
Tomáš , Brno, 17.06.2016 15:40
Dobrý den, ideální je vymodelovat si kvádr (např. o velikosti celé plotny) a tomuto kvádru přiřadit Váš nový materiál. Poté kvádr označit, spustit Editor materiálů a přepnout model náhledu na vlastní objekt (tlačítko "Výběr"). Viz příloha.
odpověď
Tomáš, Brno, 17.06.2016 15:41
Příloha
Příloha: 3269_editor_vyber.png
odpověď

Standa, Čelákovice, 02.06.2016 17:41 otázka
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda existuje rychlejší a praktičtější postup na zmíněný problém...jedná se o to,že při konstrukci schodiště,abych dosáhl správného uložení let na dřevu..musím rozebrat konstrukci a každou část pootočit na osu x,obtáhnout a z toho vytažením docílím 3D objektu,ke kterému přiřádím materiál. Tímto docílím správného směru. Děkuji za brzkou odpověď. Červenka Stanislav
Příloha: 3262_schody_smer_let_a.png
* Reagovat
Majo, 03.06.2016 15:32
Ahoj, myslim, ze je tazke dosiahnut aby program sam vedel ako ma byt textura na objekte orientovana. Preto je to standardne dane na zaklade toho, ako je objekt orientovany pri jeho modelovani, teda suradnicami. No existuje niekolko moznosti (mozno nie najidealnejsich), ktore ma napadaju. 1-> Poradil by som mozno vytvorit si 5-6 materialov (alebo kolko je potrebne) a v nich nastavit znemu natocenia textury. 2->Alebo zvolit iny sposob kreslenia objektov, pripadne jeho upravu. Skus prosim podrobnejsie opisat ako taketo schody kreslis, myslim ake typy 2D alebo 3D napr: kvader, ihlan, obdlznik, polyline a podobne pouzivas a ci vychadzas z 2D podorysu a atd. Kedze sa nejedna o velmi zlozite objekty tak ma napada jeden sposob, ktorym jednoducho dokazes s jednym nastavenim materialu urobit kopirovanim a naslednou upravou uz len tvaru cele stupne schodiska, tak aby si ich nasledne nemusel opat kreslit v zakladnej rovine. Zacat 2D polyline alebo obdlznik-> vytiahnut do 3D a nasledne pomocou Edit modu upravit na pozadovany tvar schodov. Pozri prilohu (je to animovany gih). Ak by bol problem napis
Příloha: 3263_TC_Schody.gif
odpověď

Ivo, 31.05.2016 15:39 otázka
Ještě jeden problém mám, upravil jsem skříňku z knihovny a pak ji uložil zpět do knihovny a aktualizoval jsem pohled a stalo se viz.obr. Poradí někdo nějakou fintu. Asi něco dělám špatně.
Příloha: 3259_2016-05-31.png
* Reagovat
Tomas, Brno, 02.06.2016 14:29
Náhledy symbolů dodaných s DAEX-Generator jsou tvořeny kvalitním renderem a jsou umístěny v datech aplikace. Pro bližší informace doporučuji kontaktovat technickou podporu firmy.
odpověď

Ivo , 31.05.2016 15:18 otázka
Zdravím, obdržel jsem od Trachea textury dvířkovin a chtěl bych je aplikovat při návrhu kuchyní , ale nějak se mě nedaří podle návodu to nastavit. Přikládám jeden vzorek.
Příloha: 3258_812_borovice_vintage.jpg
* Reagovat
Tomas, Brno, 02.06.2016 14:26
Dobrý den, při zakládání nových textur je nutné je vytvořit v TurboCADu - v editoru materiálů. Pokud je potřebujete provázat i s DAEX-Generatorem, je nutné definovat je v konfig. souboru CarcassMats.xml, apod. Přiložte soubor, který se Vám nepodařilo nastavit. V ideálním případě kontaktujte technickou podporu fy ŠPINAR - software.
odpověď
 
 stránka: 1 z 306  >|  >>|